Eindelijk Bali in zicht - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Barry Jansen - WaarBenJij.nu Eindelijk Bali in zicht - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Barry Jansen - WaarBenJij.nu

Eindelijk Bali in zicht

Door: Barry en Inge

Blijf op de hoogte en volg Barry

03 Juni 2004 | Indonesië, Bali

Na 8 uur gewacht te hebben op het vliegveld in Kuala Lumpur stond er een kleiner vliegtuigje voor ons klaar dat ons bracht aar het tropische eiland Bali. Deze vlucht verliep gelukkig prima, hoewel de landing niet erg vriendelijk was. Nadat ik uitgestapt was had ik heel even het Andre Kuipers gevoel. 29 uur waren we al onderweg en eindeljk waren we er. Snel even de koffers gehaald, om vervolgens naar de paspoortcontrole te gaan Dit verliep allemaal heel soepel, in tegenstelling tot Costa Rica.

Buiten het vliegveld stond er iemand van Fox klaar om ons naar het hotel te brengen.
Eenmaal aangekomen bij het hotel kregen we nog het wel bekende welkomstdrankje. Wat een schitterend hotel. Het hotel ligt op een mooie locatie dicht bij zee en net buiten de grote drukke plaats Kuta. We hebben een hele mooie grote kamer met luxe badkamer met bad. Verder bevat het hotel eem mooi groot zwembad. Inge merkte al op, het lijkt wel een 2de huwelijksreis.

Nadat we ons hadden opgefrist ( wel lekker hoor naar 30 uur) zijn we nog eventjes door de stad Kuta gewandeld en gegeten. Alleen lopen kun je hier niet echt, want de straten zijn bar slecht. Dus toch maar even een taxi besteld. Die zijn er hier in overvloed. Op een gegeven moment zijn we een beetje aan het slenteren door de winkelstraat, en vraagt een willekeurige balinees ? Do you like mariuana.. No, or would you like XTC. We zijn maar weer snel doorgelopen. Onderweg werd dit toch nog wel een aantal keren door verschillende personen aangeboden. Hmmm. Ook hebben we nog gepind. 500.000 Idr. Dit was het hoogste bedrag dat je in een pinautomaat kunt pinnen. Inge dacht dat ze ongeveer voor 400 euro gepind. Later bleek dat het maar 50 euro was.

Eenmaal weer teruggekomen hebben we nog even geprobeert te bellen in een Wartel (winkeltje met telefoon), om vervolgens heerlijk naar bed te gaan.

Sleep well.

Barry en Inge

• 03 Juni 2004 - 15:29

Robin En Mayella:

barry vergeet je niet even voor mij naar een breitling te kijken groetjes robin en mayella en nog een fijne vakantie toegewenst

• 08 Juni 2004 - 20:45

Willy En Engelien.:

hallo Barry en Inge We hebben jullie berichten van de afgelopen dagen gelezen.
    erg indrukwekkend .
    Hier is alles naar wens We zijn vanavond teruggekomen van 4 dagen stappen waaronder veel eten en drinken. verder hebben we erg veel gezien
    we kijken weer uit naar jullie volgend bericht.
    groetjes pa en ma en hanny en willy