De dag van vertrek - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Barry Jansen - WaarBenJij.nu De dag van vertrek - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Barry Jansen - WaarBenJij.nu

De dag van vertrek

Door: Barry en Inge

Blijf op de hoogte en volg Barry

12 Juni 2004 | Maleisië, Kuala Lumpur

Lokale tijd: 21.50 uur

Op dit moment zitten we in het Internet cafe van het vliegveld Kuala Lumpur. Zojuist hebben we net zelf nog een leuke excursie gedaan met z'n twee. We zijn vanuit het vliegveld met de train express (een soort supersnelle syntus trein) in 28 minuten naar het centrum van Kuala Lumpur gegaan. Vervolgens hebben we daar een andere metro genomen die ons vervolgens naar de Petronas Twin Towers heeft gebracht. Dit was wel spannend want we hadden maar een paar uur de tijd, want onze vlucht kunnen we natuurlijk niet missen. Bij de Petronas towers snel een paar mooie foto's genomen. Omdat het al donker was waren de Twin Towers schitterend verlicht. Als je naast deze towers staat, zijn ze toch wel erg hoog, maar het is een magnifiek bouwwwerk om te zien. We vonden het jammer dat we alweer zo snel terug moesten. De terugweg van Bali (vliegveld denpasar) verliep stroef. We hadden erg veel last van turbulentie. Maar dit was nog niet het ergste. Als je twee meter lang bent en geen beenruimte hebt dan duurt 3 uur wel heel erg lang. Het vliegtuig was helemaal vol, zodat ik ook nergens anders kon gaan zitten. Op een gegeven moment zegt de stewart tegen mij dat ik zelf maar met de passagiers die bij de nooduitgang gaan onderhandelen. Zie je het al voor je ! Maar goed we hebben nu weer vaste grond onder onze voeten. Het is te hopen dat ik zometeen meer beenruimte heb. Om 23.45 uur vliegen we richting Amsterdam. De reis zal ongeveer 12 uur duren. We hopen de komende uren nog een paar uur te kunnen slapen in het vliegtuig.

Groetjes,

Barry en Inge

• 17 Juni 2004 - 19:07

Angela En Maurice:

Hallo luitjes,

ook wij zijn weer terug in ons koude kikkerlandje!! ( willen nu al weer terug en we zijn vanochtend 17-06 pas aangekomen kan je nagaan )
    Ook onze terugreis verliep niet echt soepel. De hele terugweg hebben we in een fikse storm gezeten. Gelukkig wel heel aangekomen.

groetjes, doei doei...

Groetjes!!!!!!!!!

• 18 Juni 2004 - 10:45

Aan Angela En Maurice:

Wat is jullie e-mail adres, zodat wij ook nog een berichtje terug kunnen sturen.

Barry en Inge

• 19 Juni 2004 - 14:53

Robert Jan En Yvonne:

Hoi Barry en Inge,
    Hoe is met jouw horloge en het bijbehorende bonnetje? Bij mijn Breitling zijn al twee kleine wijzertjes afgebroken. En ... geen bonnetje natuurlijk (hahaha). 'k Kan nog wel zien hoe laat het is maar daar is ook alles mee gezegd.
    Maar goed, wij zijn dus ook weer terug in Nederland. Woensdagochtend de 16e vroeg aangekomen. We zitten al weer aardig in het ritme. Hartstikke leuk om jullie foto's te bekijken. Groetjes van ons. Robert Jan en Yvonne (yvdam@wanadoo.nl)

• 27 Augustus 2004 - 15:31

Angela En Maurice:

Een veeeelste late reactie, maar ons emailadres is angelabrizee@hotmail.com.
    We hebben het momenteel erg druk. Nadat we terug zijn gekomen van Bali hebben we een huis gekocht. Ging allemaal erg snel. We krijgen binnenkort ( 15-09-2004 ) eindelijk de sleutel. Hoe gaat het verder met jullie? Alles goed hoop ik?!