Op naar het volgende paradijs. (Koh Pha Ngan) - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Barry Jansen - WaarBenJij.nu Op naar het volgende paradijs. (Koh Pha Ngan) - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Barry Jansen - WaarBenJij.nu

Op naar het volgende paradijs. (Koh Pha Ngan)

Blijf op de hoogte en volg Barry

02 Augustus 2014 | Thailand, Ko Pha-Ngan

Vandaag ging om 6.30 uur de wekker. Snel allemaal aangekleed. Inge wilde haar haren doen toen er ineens iets langs de spiegel schoot. Iets behoorlijks groot! Het blijkt dus de gecko te zijn die Barry de dag ervoor gehoord had. Hij had zich dus de hele tijd achter het schilderij verstopt. Het beest was behoorlijk groot en de kids waren behoorlijk onder de indruk. Maar goed wij gingen vervolgens ontbijten samen met de muggen. Want die zijn hier heel veel. Toevallig is het zo dat Gecko's weer dol zijn op muggen. En slangen die er ook zijn eten weer Gecko's. Maar gelukkig zijn we nog geen slang tegen gekomen.
De koffers gingen om 08.45 uur bovenop de jeep en wij stapten in om vervolgens binnen 10 minuten bij de haven te zijn. Hier moesten wij eerst inchecken. Dit duurde behoorlijk lang en er waren teveel mensen om op een boot te kunnen. Dus moesten wij weer wachten tot de volgende boot kwam. Om 10.30 uur zaten wij op de boot om naar Koh Pha Ngan te gaan. Barry zat lekker bovenop het dek en wij gingen naar beneden op de catamaran. De boot ging weer behoorlijk heen en weer. Maar het ging gelukkig goed met Inge. Barry daarentegen heeft echte zeebenen en heeft nergens last van. De kids sliepen op de boot. Om 12.00 uur arriveerde we op het volgende tropische eiland. Onderweg kwamen we nog vele kleine eilandjes tegen. Zoals je die ook altijd ziet op tv. Azuurblauwe zee tegen witte zand met de groene palmbomen. Geweldig om te zien! Met foto's is het moeilijk over te brengen hoe mooi het is. Iemand van het resort stond op ons te wachten om ons naar het resort te brengen. Dit duurde een klein half uurtje. De rit ging door een heel mooi maar ook hoog bergachtig gebied vol met palmbomen. Het Buri Rasa resort is ook echt fantastisch om te zien en beleven. Huisjes liggen gelijk aan zee. Net zoals het restaurant en de massagebanken :). Tussen de middag hebben we noodles met groenten gegeten en vervolgens zijn we lekker in de zee gaan zwemmen. De mensen van het resort zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Bij aankomst stond er direct een welkomstdrankje klaar en een verfrissingsdoekje. De kamer is heel strak ingericht en ziet er erg mooi uit. We hebben uitzicht op het zwembad. Froukje heeft vandaag geleerd tot 10 te tellen om vervolgens in het zwembad te springen. Dit hebben wij maar de overige bewoners ook luidkeels gehoord. Het was vermakelijk om te zien. Vanavond heerlijk aan het strand gegeten met livemuziek. Na het eten hebben we bij de receptie de olifanten trekking geboekt voor morgenochtend. Eindelijk mogen de dames op een olifant.

Groetjes en tot morgen

• 02 Augustus 2014 - 22:15

Anja:

hallo vakantie Vier ders wat hebben jullie het toch geweldig naar je zin .
    als je de reis verslagen lees
    is het daar geweldig zon zee strand eten verblijf . behalve die enge dieren ha ha.
    geniet maar veel plezier groetjes anja en hans

• 02 Augustus 2014 - 22:19

Dennis En Helma:

Hoi buurtjes,

Wat leuk om jullie verhalen te lezen!!!
    Echt super!
    We blijven jullie volgen en wensen jullie nog een geweldige tijd toe.
    Geniet ervan!

Groétjes Dennis en Helma

• 03 Augustus 2014 - 16:04

Minke:

Hey buurtjes!!

Klinkt echt super!! Heerlijk genieten zo! Ga je toch nog voor een massage Barry?
    Eindelijk is het dan zover om op een olifant te gaan rijden! zijn erg benieuwd naar de verhalen en foto's!! zal vast veel indruk maken op de meiden!!
    Heel erg veel plezier!!
    Groetjes Minke, peter menno en een dikke kus van Thijn en Veerle voor Froukje en Fabienne!!

Tags: