Cultureel dagje - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Barry Jansen - WaarBenJij.nu Cultureel dagje - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Barry Jansen - WaarBenJij.nu

Cultureel dagje

Door: Barry en Inge

Blijf op de hoogte en volg Barry

05 Juni 2004 | Indonesië, Bali

Hallo allemaal,

05-06-2004
lokale tijd: 20:47 uur

Zo, we komen net terug met het busje van een cultureel dagje. Gauw nog even naar het Internet cafe om deze site weer bij te werken.

Om 9.00 uur hebben we vanmorgen ontbeten. Vervolgens hebben we lekker even gezwommen, en bij het zwembad gelegen in de schaduw want het is lekker heet in de zon. We hebben al echt een beetje het vakantiegevoel. Even lekker ver weg te zijn in een totaal ander wereldje dan dat we gewend zijn. Om 12.00 uur hebbben we nog een bord noedels gegeten (3 euro voor 2 personen). Om 13.00 uur werden we opgehaald voor de excursie van deze dag. We hebben een beeldenmakerij, zilverfabriekje, schilderij tempel en het plaatsje Ubud bezocht. In Ubud hebben we nog wat gegeten met 2 andere stellen die we ook op het vliegveld ontmoet hadden. Het was erg gezellig. Tevens hebben we in dit plaatsje een grote markt bezocht. Je voelt je hier net een wandelende portomonnee. Iederen begint aan je trekken en wil je van alles aansmeren. Uiteraard kon Inge het weer niet laten om nog diverse houten poppen te kopen. Ze had nog wel veel meer willen kopen, maar dan kunnen we het vliegtuig niet meer in. Daarna gingen we nog naar een bijzondere dansvoorstelling, de apendans. Dit was een koor wat bestond uit mannen, dat een dans in een spel begeleidt. Er dansten ook indisch geklede vrouwen in mee. Het was in totaal een heel spektakel met vuur e.d.. Inge was dol enthousiast, Barry daareentegen heeft de vele mogelijkheden van zijn fototoestel ontdekt. Daarna gingen we met de bus weer terug naar het hotel. Vanavond willen we op tijd naar bed gaan, want het wordt een korte nacht. Om 4.15 uur gaat de wekker voor de volgende excursie. Een tocht naar het nationale park van Bali.

To be continued !

Groetjes,

Barry en Inge

PS
Willy en Engelien,
Een fijne vakantie toegewenst.

Annie en Bertus
Morgen bellen we eventjes. Bertus alvast een fijne verjaardag toegewenst.

• 05 Juni 2004 - 16:07

Robin En Mayella:

hoi barry en inge,zo te lezen vermaken jullie je daar prima of niet soms.maak ons maar goed lekker met al jullie avonturen daar op Bali,en vooral doorgaan met je berichtgeving op bali groetjes

• 06 Juni 2004 - 09:26

Annie En Bertus:

hallo barry en inge ,het is pappa's verjaardag en je kunt je wel voorstellen weer een volle bak hier.het is niet zo warm als bij jullie ,dus we kunnen niet lekker in de tuin zitten.groetjes van je vader en moeder,en van robin en majella die hebben deze boodschap getypt.

• 06 Juni 2004 - 11:26

Heidi, Tammy En Tay:

Hoi Barry en Inge,

Zo te lezen hebben jullie het prima naar de zin daar.
    Het is leuk om te lezen wat jullie daar allemaal doen. Geniet er nog maar even van.

Groetjes, Heidi, Tammy en Tay