The story so far ! - Reisverslag uit Winterswijk, Nederland van Barry Jansen - WaarBenJij.nu The story so far ! - Reisverslag uit Winterswijk, Nederland van Barry Jansen - WaarBenJij.nu

The story so far !

Door: Barry Jansen

Blijf op de hoogte en volg Barry

26 Juli 2014 | Nederland, Winterswijk

Halllo allemaal,

Met ons tweeën hebben wij al diverse verre reizen gemaakt naar o.a Thailand, Costa Rica, Bali, Zuid Afrika, Jamaica, NewYork en diverse Europese landen en steden. Die passie voor reizen is nog lang niet verdwenen. Ja je kunt wel zeggen dat wij het reisvirus nog steeds goed te pakken hebben.

Door het kennismaken met nieuwe landen,culturen en mensen verrijk je je leven. Dit hopen wij over te kunnen brengen onze kids. Daarom hebben wij een jaar geleden besloten om weer een verre reis te maken. Thailand staat bij ons op nummer 1 om opnieuw te ontdekken nu met de kids samen. Bovendien is dit een land goed om te ontdekken met kinderen.

De afgelopen jaren hebben Fabienne en Froukje al proefgedraaid op de Spaanse eilanden ( Menorca, Mallorca en Ibiza). Het vliegtuig is voor hun niet meer onbekend. Om goed voorbereid te zijn hebben we de vakantie en verre reizen met kinderen beurs bezocht. Dit was erg informatief en leuk omdat je in contact kwam met andere ouders met dezelfde passie voor reizen.

In het kort wat we precies gaan doen:
We vliegen met Emiraten vanaf Dusseldorf naar Dubai om een tussenstop te maken in Dubai. Vanaf Dubai vliegen we door naar Bangkok.
We verblijven 3 dagen in Bangkok waar we o.a de Grand Palace gaan bezoeken en Chinatown. Vervolgens pakken op dag 3 de nachttrein naar de haven van Chumphon om daar met de catamaran naar het tropische eiland Koh Tao te gaan. Hier hebben wij 3 dagen de tijd om te relaxen en dit mooie eiland te ontdekken. Vanaf Koh Tao gaan we weer met de catamaran naar Koh phangan naar het mooi resort Buri Rasa. Hier blijven we ook drie dagen. Als laatste eiland bezoeken we Koh Samui. Hier verblijven we 5 nachten.

Op 8 augustus vliegen we met een binnenvlucht van Koh Samui naar Bangkok om vervolgens onze terugreis in te zetten.

We zijn heel benieuwd hoe het allemaal zal gaan. We proberen zoveel dit mogelijk dit blog te vullen met onze bevindingen en foto's.

Groetjes,
Barry, Inge, Fabienne en Froukje

• 27 Juli 2014 - 11:11

Corine:

Wensen jullie een goede reis en een hele fijne vakantie!
    Groetjes Jordy, Corine, Nikki en Tess.

• 27 Juli 2014 - 17:20

Annie En Bertus Jansen.:

Barry en inge, Fabienne en froukje een heel goede reis groetjes mama en papa.

• 28 Juli 2014 - 10:34

Engelien:

Wij hopen dat jullie goed zijn overgekomen en wensen jullie een fijne vacantie