De Gelukslampion - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Barry Jansen - WaarBenJij.nu De Gelukslampion - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Barry Jansen - WaarBenJij.nu

De Gelukslampion

Door: Barry & Inge

Blijf op de hoogte en volg Barry

07 Augustus 2014 | Thailand, Ko Samui

Vanmorgen om 08.uur opgestaan. Heerlijk ontbeten. We hebben even geld gewisseld bij een Bank hier in het centrum. Vervolgens heeft Inge contact opgenomen met het thaise reisburo voor onze terugvlucht van morgen naar Bangkok en verder. We hebben vervolgens de taxi genomen en we zijn naar een groot uitkijkpunt van ChaWeng beach gegaan. Dit was erg mooi om te zien. Van de ene kant keek je uit op het strand en de andere kant naar het bergachtig landschap van Koh Samui. Ook hadden zie heer heel veel geluksoffertjes aan de kant van de weg. Auto's toeteren hier allemaal voor. Dit was wel grappig om te zien en horen. Nadat wij een uur hier hebben rondgebracht hebben we een taxi teruggenomen om ons naar het resort te brengen. Alleen bleek dat de taxi chauffeur de weg echt niet kende en vroeg ons naar de weg. Gelukkig had Inge een prijs van tevoren afgesproken dus kon de beste man ons ook niks maken.

's middags weer heerlijk gezwommen in het zwembad. 's avonds lekker gegeten in een restaurant tegenover het resort. Hier werd namelijk live gebarbequed voor op de weg. Fabienne keek haar opgen uit Want er lagen allemaal vissen, krabben, oesters, kreeft en zelfs een mini haai. Hier in Koh Samui kun je goedkoop wireless headsets halen van Dr Dre Beats Audio. Aangezien Inge degene is die onderhandelt hebben we flink wat van de prijs afgekregen. Daar was Barry natuurlijk blij mee. Hierna zijn we naar het strand gegaan voor de laatste avond aan het strand. Hier hebben we een samen met ons vieren een gelukslampion opgelaten. Eerst moesten we een tekst schrijven op een groot wit crepepapier en vervolgens werd er een kaarsje ingedaan en hebben fabienne en froukje samen de lampion losgelaten. Dit was voor ons wel een bijzonder moment. Wat een mooie reis was dit toch. 2 weken genoten vol met avontuur. Morgen kunnen we nog heerlijk relaxen bij het zwembad en het strand want om 18.00 uur 's avonds vertrekken we pas van het resort. Tot over een paar dagen.

Groetjes Familie Jansen

• 07 Augustus 2014 - 20:45

WILLY En Engelien:

Geniet er nog maar lekker van want hier word het kouder verder nog een goede vlucht groetjes pa en ma

• 08 Augustus 2014 - 08:28

Minke:

Wat een avontuur!! De weken zijn vast voorbij gevlogen!! Geniet nog heel even lekker daar en een hele goede en veilige terug vlucht!! Groetjes Peter Menno, Minke, Thijn & Veerle!

• 08 Augustus 2014 - 20:38

Annieenbertus Bertus:

Hallo allemaal, weghebben net gelezen dat het met jullie allemaal goed gaat,wij zitten inzoutelande enkonden geen bereik krijgen, maarwe hebben reeën gevonden, fijn dat jullie het zo mooi hebben we hebben nog niet alle verslagen gelezen, maar dat komt nogwel, wij hebben het ook hemeltergend fijn. De hele tijd nog warm weer gehad, maar vandaag was het minder , we wensen jullie een heel goede terug reis. Heel veel groetjes voor Fabienne en Froukje en ook voor jullie veel liefs van papa en mama. Xxxx

• 08 Augustus 2014 - 23:22

Joke:

wij hebben genoten van jullie reis verslagen en de mooie foto,s het was voor jullie een super reis, rest ons nog te zeggen, een hele goede en veilige vlucht terug en tot in Winterswijk XXX

• 09 Augustus 2014 - 18:25

Heike:

Wij wensen jullie een hele goede terugvlucht. Groeten Haiko, heike, renske en dide