De 2 laatste vakantiedagen op Bali - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Barry Jansen - WaarBenJij.nu De 2 laatste vakantiedagen op Bali - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Barry Jansen - WaarBenJij.nu

De 2 laatste vakantiedagen op Bali

Door: Barry en Inge

Blijf op de hoogte en volg Barry

11 Juni 2004 | Indonesië, Bali

--- Foto's staan nu op de site ----
( Een aantal foto's van onze collectie staan nu op de site. Klik hiervoor op het fotoboek linksboven in het menu van onze voorpagina)
-------------------------------------------

Donderdag 10-6-2004
lokale tijd 17:00 uur

Om 8 uur opgestaan en lekker rustig ontbeten. Het zonnetje brandt alweer heerlijk op onze rug. We hebben vervolgens nog in het zwembad van ons hotel gezwommen en de schaduw opgezocht om daar lekker te lezen. 'smiddags om 12.30 uur lekker gegeten voor maar 1,5 euro per persoon. De was opgehaald. Het is schandalig wat ze hiervoor durven te vragen namelijk 12 kledingstukken voor maar 1 euro 20. Barry zit er aan te denken om zijn was in het vervolg maar hierheen op te sturen. Scheelt hem toch weer een boel strijkwerk. Daarna zijn we gaan shoppen in Kuta. We wilden eigenlijk met een taxi, maar we zagen een grote file in de straat die naar Kuta gaat, dus besloten we de benenwagen maar te gebruiken in de hitte. Inge heeft nog weer flink zitten afdingen op 2 merk zonnenbrillen. Dit had Barry zeker niet voor elkaar gekregen. Vervolgens nog een Breitling gekocht voor Robin die hij besteld had. Nu maar hopen dat ik deze door de douane smokkel. Inge had nog een Wayang pop gekocht. 's avonds daar nog lekker op het strand gelopen en gekeken naar de zonsondergang. Inmiddels waren we de rijst
een beetje zat, dus was de hamburgers van de Mac ook wel erg lekker.

Vrijdag 11-6-2004
lokale tijd: 14:21

Qua programma ziet de vrijdag er ongeveer gelijk uit aan de donderdag. Zaterdagochtend om 11.30 uur (kunnen we lekker nog even zwemmen ) gaan we van ons hotel naar het vliegveld. Om ongeveer 14.00 uur vliegen we weer terug naar Kuala Lumpur. Hier moeten we weer 8 uur wachten voor onze grote terugvlucht naar Nederland. In totaal zullen we weer ongeveer 27 uur overdoen. (pfffffffffffffff.) Gelukkig kunnen we in ieder geval zeggen dat we een schitterende vakantie hebben gehad. Veel gezien en gelukkig nog 3 dagen ontspanning gehad.

Conclusie:
Bali is een bijzonder land. Ze noemen het ook niet voor niets het eiland der goden. Het eiland heeft een schitterende cultuur, en prachtige natuur. Bovendien en dat vinden wij hollanders wel heel interessant. Het leven is hier spotgoedkoop en het is bijna altijd mooi weer.

Groetjes,

Barry en Inge