Nog 1 dagje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Barry Jansen - WaarBenJij.nu Nog 1 dagje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Barry Jansen - WaarBenJij.nu

Nog 1 dagje

Door: Inge Jansen

Blijf op de hoogte en volg Barry

31 Mei 2004 | Nederland, Amsterdam

Zo, de koffers staan klaar voor vertrek. Afgelopen woensdag hebben we onze paspoorten weer terug ontvangen met bijbehorende visums. Chico onze valkparkiet hebben we net naar zijn speelgenootje Charly gebracht en nu nog even de sleutel brengen naar de familie van Ee. Om 20.00 uur hebben we nog een verjaardagsparty bij Remco. Morgenochtend komt Bertus ons met de Peugeot ophalen om ons naar Schiphol te brengen. Het is de bedoeling dat we vroeg zullen vertrekken, zodat we een lange benen plaats kunnen claimen bij de nooduitgang voor Barry.

Om 12.00 uur zullen we vertekken richting Kuala Lumpur (Maleisie)(12 uur vliegen). Daarna mogen we 8 uurtjes wachten om vervolgens nog 3 uur te vliegen naar Denpasar (Bali). Wij houden jullie op de hoogte.

• 01 Juni 2004 - 17:33

Corine En Jordy:

Inge en Barry, wij wensen jullie een hele fijne vakantie toe.
    Met chico gaat tot nu toe alles goed