The story so far ! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Barry Jansen - WaarBenJij.nu The story so far ! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Barry Jansen - WaarBenJij.nu

The story so far !

Door: Inge Jansen

Blijf op de hoogte en volg Barry

20 Mei 2004 | Nederland, Amsterdam

Begin van het jaar al hebben we de reisboeken gepakt en besloten een rondreis door Egypte te maken. Natuurlijk zijn we toen verhalen op internet gaan lezen en hebben diverse boekjes gekocht. Half mei belde Fox (onze reisorganisatie) dat de rondreis wel doorging, maar met zes personen en een Engelstalige gids. Dit wilden we eigenlijk niet en besloten een week later te boeken op 10 juni a.s.. Deze reis lukte niet meer, want het vliegtuig was al vol. Nou, wat nu! We besloten de last minute pagina's te bekijken en we zagen een geweldige reis naar Bali. Omdat we al een super reis in Thailand hadden gehad, wisten we eigenlijk wel zeker dat Bali ons ook een geweldige reis kan bieden. Nu gaan we in totaal 13 dagen (ongeveer 4 dagen reizen gaan er wel af) naar een leuk hotel en hebben vijf dagen excursie. Vandaag hebben we dan een boek van Bali gekocht en natuurlijk weer zonnebrand factor 25, pet, muggenspul,oordopjes voor het vliegen en de hele EHBO koffer gaan weer mee op reis. Dachten we dat we dit jaar een rustige reis voor de boeg hadden (zonder zenuwen, vliegangst (4,5 uur vliegen i.p.v. 15 uur vliegen), en beestjes, gaat het toch niet door. Vorige week hebben we met spoed een visum aangevraagt. Als alles goed gaat ontvangen we nu het visum 5 dagen voor vertrek (met paspoorten retour). Maar we hebben er nu wel ontzettend veel zin in. Nog een paar daagjes werken en dan up to Bali